Tietoa yhdistyksestä

Sinunkin lähelläsi toimii Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistys.

MLL tukee äitejä ja isiä jaksamaan, iloitsemaan ja onnistumaan vanhempina.  Liitto tuo esiin lapsiperheille tärkeitä asioita, ajaa perheidenetuja sekä nostaa kuuluville lasten ja nuorten oikeudet.

Osallistumisen muotoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tempauksien ja tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Tule sinäkin mukaan toimimaan lapsen ja lapsiperheen hyväksi ja kutsu ystäväsikin mukaan!

Meillä MLL:n yhdistyksenä on tärkeä ja arvokas tehtävä pitää huolta siitä, että lapsen arvostus, lapsen oikeus olla lapsi toteutuu  käytännön teoissa ja toiminnassa. Tule siis mukaan toimintaan ja vaikuttamaan!

Iloista vapaaehtoisuutta joka päivä arjessa eläen!